Do zakresu obowiązków:

-obsługa programów księgowych, kadrowych,bankowości elektronicznej

– nadzór nad pracami działu księgowego Sm i Wm , czynszy, rozliczeń mediów

– sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych, deklaracji

podatkowych, zestawień, analiz

– przygotowywanie planów ekonomiczno-gospodarczych SM i WM

– współpraca z bankami w zakresie lokowania środków finansowych oraz

pozyskiwania kredytów

– współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczenia mienia i

likwidacji szkód

Kwalifikacje:

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w księgowości min 2 lata

– wykształcenie średnie / wyższe o kierunku finanse ,rachunkowość lub

ekonomia

– znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, podatkowych, prawa pracy i

ubezpieczeń społecznych,

– umiejętność analitycznego myślenia

– komunikatywność, samodzielność, operatywność w działaniu , odporność na

stres, umiejętność pracy pod presją czasu

– znajomość programu DOM 5 – mile widziane

– znajomość funkcjonowania spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych – mile widziane

Podania należy składać w formie pisemnej do sekretariatu spółdzielni Skarbek lub elektronicznie na email sekretariat@sm-skarbek.pl