Do zakresu obowiązków:
-obsługa programów księgowych, kadrowych,bankowości elektronicznej
– nadzór nad pracami działu księgowego Sm i Wm , czynszy, rozliczeń mediów
– sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych, deklaracji
podatkowych, zestawień, analiz
– przygotowywanie planów ekonomiczno-gospodarczych SM i WM
– współpraca z bankami w zakresie lokowania środków finansowych oraz
pozyskiwania kredytów
– współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczenia mienia i
likwidacji szkód
Kwalifikacje:
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w księgowości min 2 lata
– wykształcenie średnie / wyższe o kierunku finanse ,rachunkowość lub
ekonomia
– znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, podatkowych, prawa pracy i
ubezpieczeń społecznych,
– umiejętność analitycznego myślenia
– komunikatywność, samodzielność, operatywność w działaniu , odporność na
stres, umiejętność pracy pod presją czasu
– znajomość programu DOM 5 – mile widziane
– znajomość funkcjonowania spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych – mile widziane
Podania należy składać w formie pisemnej do sekretariatu spółdzielni Skarbek lub elektronicznie na email sekretariat@sm-skarbek.pl